Alla inlägg under april 2010

Av Tiny - 26 april 2010 11:46

Ja, nu är det min tur att skriva ngt,,,

 

Jag är såå Pigg på att LÄSA andras bloggar, men att skriva själv? Huuuum… Seg, vet! Ska inte ens bortförklara mig.. Haha..

Har en hel del att berätta, så var ska jag börja?

 

Prag?

Bredsund?

Mig själv?

Barna?

Mannen?

Våren?

Trädgården och alla träden?

 

Hhohoh.. Så mkt det vart, vill inte ens börja nu.. Haha..

 

Bredsund var vi i helgen nyss och hade en sk vårstädning, det var underbart! Fällde totalt 5 träd med halva släkten, vara med pappa min! Jag även fick träffa Gammeln ( min farmor) speciellt! J

 

Det som gjorde både min pappa och mannen min väldigt överraskande var att jag SOMNADE först av oss alla, inklusive barnen! :o   

Men jag ÄR trött! Himmelskt trött jämt, jag förstår inte varför tyvärr…

 

Prag - Var helt underbart! Berättar mer i ett annat inlägg där jag kan visa mera bilder..   

 

Barna är allt bra me, Emi trivs så bra med livet, håret, våren och skolan J

Lika så med Lea!

Filip - börjar bli stor och vet inte var känslorna ska gå.. Man får finnas till hands helt enkelt, snart e han 11 år om 2 veckor - STORA grabben! J

 

Mannen - han ler! Våren har kommit, altanbygget kan börja,,, Först ska vi koncentrera oss på Emis rumsrenovering så de e klart me skrivord osv.. J Glad lär han bli när han kommer se hur mkt jag kunnat avverka idag i trädgården!

Vi har varit gifta i snart 7 år, tillsammans i 9 år i sommar och det känns fortfarande som om det var några månader sen vi träffades! J   

 

Trädgården, ÄNTLIGEN har vi blivit av med alla björkarna i trädgården!!! Längtat såå!! Dels för alla pollen som vi slipper, när jag Filip o Lea e allergiska mot det, samt att nu får vi SOL HELA dagen hemma hos oss!! Så vill ni bli solbrända te max - kom hem te oss i sommar ;)   

 

Mig själv?

Jag är ofantligt trött på sistone, att jag fått tabletter för att bli piggare… det har varit så mycket som tärt på mina krafter kring allt.. Bläää..

Hoppas nu bara att jag får tillbaka krafterna nu när jag kommit ut mera till vårluften och mina stärkande tabletter som behövdes.. Håller tummarna nu..

 

Kram o Ciao…

Ps, lösenord kommer när jag ordnat det.. ej fixat än ;)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards