Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

har egentligen inte så mycket...

Av Tiny - 24 oktober 2011 15:03

...att säga..


Var och träffade läkaren idag, var orolig inann, det märktes på natten inatt - sov knappt och kunde inte somna,,,  men nu känns det mera ok. Blodtryckets har normaliseras mer och visar att det kommer att sänkas, så jag slipper medicin för det! Skönt!

Hade 150/110 sist, nu 140/85..

Läkaren höjde dock på mina doser på de medicner jag har idag -  det behövdes..


Imorgon har jag Kbt - längtar få komma dit, det känns att det var 2 veckor sen jag var där sist... och det var ju inte ett riktigt besök då heller.. iom jag kräktes så galant och va tvungen avbryta det,,, hmm.. har drömt en hel del konstiga drömmar sen sist.. ska fråga lite om dem..


Känns bra med den läkaren jag har - han tror verkligen på mig! Det sade även min tolk som varit med mig de sista två gångerna nu.


Ciao..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 28 augusti 2012 09:07

...ja snart september o hösten ska göra sin ingång.. Visserligen har vi inte haft en riktig sommar i Sverige i år - väldigt mkt regn osv.. Jag har bara haft den rena turen att få vara i värme och sol i två av de värsta regniga veckorna. Nämligen ut...

Av Tiny - 22 maj 2012 10:37


Tjohej!   Idag är jag en röd liten kräfta - bra sätt och visa för mina töser att man måste smörja in sig.. min äldre är lite envis med att inte göra det.. Men efter sett mig så JAAA mamma jag ska smörja in mig! ;)   Fin jag är va? Satt hemma h...

Av Tiny - 13 maj 2012 15:42

  Idag är man lite väl ur gängorna igen, satte igång att klippa gräsmattan.. Jag har ärligt talat bävat inför att klippa den.. ni som känner mig väl - vet att jag älskar att klippa gräsmattan, att ingen annan får klippa den. det är bara jag,... men i...

Av Tiny - 25 april 2012 15:31


Tjohej på er där ute i cybervärlden!!   Det var ett tag sen nu, just idag känner jag mig glad! Varit hemma hos en underbar kollega ute i Pålsboda och vandrat i skogen bland hennes hästar och söta Maja katten. Bjöds på både fika o lunch, enormt go...

Av Tiny - 19 januari 2012 16:58

  Jag har undrat många gånger under dessa månader jag varit hemma...   Vad ger det mig?   Det är visserligen bra att kunna ventilera så mkt som jag gjort...  som kan ge mig mina tankar en riktig ventilering när jag verkligen behöver det, ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards