Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

22 maj

Av Tiny - 22 maj 2012 10:37

Tjohej!


Idag är jag en röd liten kräfta - bra sätt och visa för mina töser att man måste smörja in sig.. min äldre är lite envis med att inte göra det.. Men efter sett mig så JAAA mamma jag ska smörja in mig! ;)   Fin jag är va?

Satt hemma hos finaste Maria J igår ute i hennes trädgård och fikade och bara babblade - hade en bra dag igår! Vips så hade det gått 4 timmar ute i den stekheta solen och såklart är jag en bränd liten kräfta,... juuuum.. haha.. Idag blir jag inomhus - behöver ändå tvätta kläder och städa köket.. får se hur mkt ja orkar idag, är trött idag.. ska t kuratorn idag osså,,.,


Igår blev det helt klart med CI... färg och märke e valt.. Nu ska jag bara försöka njuta av värmen och sommaren så får vi se vart det leder till..


Puzz på er! <3 (jo, har en bra dag idag )

 
 
Fia

Fia

29 maj 2012 09:32

JA, det var det bästa presenten man kan få! :D
Verkligen tur och trevligt att Cina kom över så det kändes tryggt! Lär gärna dej, om jag nu kommer ihåg tekniken, men det är lättare och titta på andra när de tränar, då kan man se vad som behöver juseras ;) Hoppas att vi kan komma med till hösten, det beror ju på mitt jobb oxå. Men det brukar kunna lösa sig på något sätt :)

Ha en skön dag i solen och ta hand om dej! <3
Krammm!

http://edwugo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 28 augusti 2012 09:07

...ja snart september o hösten ska göra sin ingång.. Visserligen har vi inte haft en riktig sommar i Sverige i år - väldigt mkt regn osv.. Jag har bara haft den rena turen att få vara i värme och sol i två av de värsta regniga veckorna. Nämligen ut...

Av Tiny - 13 maj 2012 15:42

  Idag är man lite väl ur gängorna igen, satte igång att klippa gräsmattan.. Jag har ärligt talat bävat inför att klippa den.. ni som känner mig väl - vet att jag älskar att klippa gräsmattan, att ingen annan får klippa den. det är bara jag,... men i...

Av Tiny - 25 april 2012 15:31


Tjohej på er där ute i cybervärlden!!   Det var ett tag sen nu, just idag känner jag mig glad! Varit hemma hos en underbar kollega ute i Pålsboda och vandrat i skogen bland hennes hästar och söta Maja katten. Bjöds på både fika o lunch, enormt go...

Av Tiny - 19 januari 2012 16:58

  Jag har undrat många gånger under dessa månader jag varit hemma...   Vad ger det mig?   Det är visserligen bra att kunna ventilera så mkt som jag gjort...  som kan ge mig mina tankar en riktig ventilering när jag verkligen behöver det, ja...

Av Tiny - 1 december 2011 10:48

  Hej på er!      Medan jag sitter och väntar på besiktningskillen inför installation av fläkten till taket i vardagsrummet mot golvet i badrummat så tänkte jag skriva ner lite här..   Ni undrar säkert vad som egentligen har hänt på sistone...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards