Alla inlägg under augusti 2010

Av Tiny - 31 augusti 2010 13:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Tiny - 27 augusti 2010 09:07

... Fick ett sms från en riktig go älskad vän häromdagen, då hon glömt min bloggadress,, och en annan helgoo vän som sänt mig hennes lösen...

Då KOM jag PÅ - "Har jag en blogg?!"

Haha..   


Hade totalt glömt bort jag har en blogg... haha.. Har ju haft en sån bloggtorka sen i maj, att jag "valt" att slänga bort denna i min fina hjärna, Fejjan tar ju all min tid,, hihi.. Lättare där med korta små meddelanden om min vardag..


Så jag gör samma sak som där - som twitter typ.. "Dagens ord" - bla bla.. xxx text..


Sen om piii privat så krävs det lösen ;) Men ingen än så länge :p


Dagens visdom - "Älska Sanningen, förlåt misstagen!"


Reneé Voltare som sade det ordspråket - hörde/såg det på "fångarna på fortet" i förrgår och den träfade min hjärta på en gång!   

Det speglar så mkt i mitt liv, både i det forna och det nya som jag lever idag.

Vänner, familjen, jag som begått massor med misstag och trots det så har vi alltid på ngt sätt förlåtit varandra och hittat tillbaka till varandra..


Detta ska bli mitt nya visdom, för det gäller även i jobbet!


STORA Varma kramar te er alla!   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards