Alla inlägg under september 2010

Av Tiny - 28 september 2010 08:25

.. Jo för att jag fick ett rejält lönelyft igår!! :)


Att höra ens nya chef e så otroligt nöjd med mig och vill jag ska fortsätta på samma sätt och få med alla i arbetsgruppen att få samma gemensamma tänk som lilla jag är ju sååå härligt att få höra!!   


  Det var min lilla retsticka till er igår ;)

Av Tiny - 27 september 2010 16:07

...Måste skrika hela tiden - Jihaaa, jippiiieee     





































  Måste få skåla snart! Nyffis? scrolla..

















   










   

Av Tiny - 23 september 2010 09:51

.. det blev en hel del missförstånd ändå - så jag tog bort det aktuella inlägget som berörde några..


Nu till annat - igår vaknade jag till en underbar dag! Nämligen en 9 års förlovningsdag! Himmel! Vi har nu varit tillsammans i hela 9 år!

Syns man börjar bli äldre, nu börjar förhållandet komma till tvåsiffrigt tal! ;) Wow!

Det blir rekord!

I och för sig är det redan rekord, min längsta förhållande innan höll i 7 år om man ska räkna in det korta pauset vi hade i början..


Att vakna till väckarklockan på morgonen, om man är hemma och inte på jobbet, så är det första man ser en alldeles.. alldeles go underbar man ligga bredvid mig med sömndrucket ansikte som säger godmorgon och ger mig en puss.. det är LYCKA!

Att vara så kär i sin make e ju en alldeles unik känsla som jag verkligen hoppas att alla får uppleva!


Sen e det upp till var och en att ge sig själv en chans till lycka än att vara kräsen och säga att ingen duger eller vara rädd för att våga bli kär.. Men det är upp till dem,


Jag är GLAD att jag lyssnade på vår bestman som sade att min Jocce skulle vara en alldeles underbar man åt mig! Tack älskade Peo!


Igår bidde det en vinskål med Grattis och mys i soffan med familjen då vi pratade och svarade på frågorna från tjejjerna våra om hur vi träffades och varför vi tycker om att visa vår kärlek så mycket genom att pussas och kramas så mycket hemma.


Tjejjerna våra får jämt höra att "Jag älskar dej tösen min" från oss två VARJE dag! Med kram o puss!


Ciao o ha en underbar dag!


Av Tiny - 21 september 2010 13:18

  Jag ÄLSKAR min familj!   

Av Tiny - 15 september 2010 22:27

.....och faktiskt ARG!   

Skriver i nästa lösenskydd!


// Tine

Av Tiny - 15 september 2010 11:36



"Var allra mest rädd om dig själv! "   

 

 

Med det menas, du måste våga ta hand om dej själv.. om du ska orka ta hand om andra, ska du må bra själv!



Ett nytt motto     


// Tine

Av Tiny - 12 september 2010 18:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards