Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Varför jag var och är lycklig?

Av Tiny - 28 september 2010 08:25

.. Jo för att jag fick ett rejält lönelyft igår!! :)


Att höra ens nya chef e så otroligt nöjd med mig och vill jag ska fortsätta på samma sätt och få med alla i arbetsgruppen att få samma gemensamma tänk som lilla jag är ju sååå härligt att få höra!!   


  Det var min lilla retsticka till er igår ;)

 
 
Sunflower

Sunflower

28 september 2010 09:05

FAN VAD glad jag blir för din skull, det e alltid trevligt få uppskattning och lönförhöjning är ju bara ett bonus på köpet som man blir glad av!!

Jag hoppas oxå på lönförhöjning, sent som fan, detg e ju okt nu snart jag vet dock självklart det sker retroaktivt från maj men det har inte ens haft ngn lönsamtal blabla..jaja!! vi får se när och vad det blir.. i fjol fick vi bara dela på en pott ca 1,4 % per person ngt...

Jaa visst var zucchini megastor! :)
PUSS

http://misscokoris.blogg.se

 
Mitta

Mitta

29 september 2010 10:05

Grattis!! :) kul o höra!...du är duktig! fortsätt jobba som du gör!! puss

http://missindia.blogg.se

 
Ingen bild

pepo

30 september 2010 20:46

åh vad härligt. så toppen!!1 kramar

 
Ingen bild

Addie

1 oktober 2010 15:23

Jätte härligt och som sagt är du en super bra person vet du.. Tummen upp.. Nyfiken på din nya frissa.. Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 28 augusti 2012 09:07

...ja snart september o hösten ska göra sin ingång.. Visserligen har vi inte haft en riktig sommar i Sverige i år - väldigt mkt regn osv.. Jag har bara haft den rena turen att få vara i värme och sol i två av de värsta regniga veckorna. Nämligen ut...

Av Tiny - 22 maj 2012 10:37


Tjohej!   Idag är jag en röd liten kräfta - bra sätt och visa för mina töser att man måste smörja in sig.. min äldre är lite envis med att inte göra det.. Men efter sett mig så JAAA mamma jag ska smörja in mig! ;)   Fin jag är va? Satt hemma h...

Av Tiny - 13 maj 2012 15:42

  Idag är man lite väl ur gängorna igen, satte igång att klippa gräsmattan.. Jag har ärligt talat bävat inför att klippa den.. ni som känner mig väl - vet att jag älskar att klippa gräsmattan, att ingen annan får klippa den. det är bara jag,... men i...

Av Tiny - 25 april 2012 15:31


Tjohej på er där ute i cybervärlden!!   Det var ett tag sen nu, just idag känner jag mig glad! Varit hemma hos en underbar kollega ute i Pålsboda och vandrat i skogen bland hennes hästar och söta Maja katten. Bjöds på både fika o lunch, enormt go...

Av Tiny - 19 januari 2012 16:58

  Jag har undrat många gånger under dessa månader jag varit hemma...   Vad ger det mig?   Det är visserligen bra att kunna ventilera så mkt som jag gjort...  som kan ge mig mina tankar en riktig ventilering när jag verkligen behöver det, ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards