Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Som sagt,,,

Av Tiny - 23 september 2010 09:51

.. det blev en hel del missförstånd ändå - så jag tog bort det aktuella inlägget som berörde några..


Nu till annat - igår vaknade jag till en underbar dag! Nämligen en 9 års förlovningsdag! Himmel! Vi har nu varit tillsammans i hela 9 år!

Syns man börjar bli äldre, nu börjar förhållandet komma till tvåsiffrigt tal! ;) Wow!

Det blir rekord!

I och för sig är det redan rekord, min längsta förhållande innan höll i 7 år om man ska räkna in det korta pauset vi hade i början..


Att vakna till väckarklockan på morgonen, om man är hemma och inte på jobbet, så är det första man ser en alldeles.. alldeles go underbar man ligga bredvid mig med sömndrucket ansikte som säger godmorgon och ger mig en puss.. det är LYCKA!

Att vara så kär i sin make e ju en alldeles unik känsla som jag verkligen hoppas att alla får uppleva!


Sen e det upp till var och en att ge sig själv en chans till lycka än att vara kräsen och säga att ingen duger eller vara rädd för att våga bli kär.. Men det är upp till dem,


Jag är GLAD att jag lyssnade på vår bestman som sade att min Jocce skulle vara en alldeles underbar man åt mig! Tack älskade Peo!


Igår bidde det en vinskål med Grattis och mys i soffan med familjen då vi pratade och svarade på frågorna från tjejjerna våra om hur vi träffades och varför vi tycker om att visa vår kärlek så mycket genom att pussas och kramas så mycket hemma.


Tjejjerna våra får jämt höra att "Jag älskar dej tösen min" från oss två VARJE dag! Med kram o puss!


Ciao o ha en underbar dag!


 
 
Mitta

Mitta

23 september 2010 10:14

Åh vad härligt! Vill också känna så. Gör det nu och detta känns bara så rätt!

Tror på dig.. :) så ska ta med detta positiva inlägget med mig hela livet. Att våga bli kär..

Puss o kram

http://missindia.blogg.se

 
Ingen bild

Maria J

23 september 2010 10:27

Det var jättefint!!! Vet att ni har så mycket kärlek att ge och ännu mera att ge!!:) Kraammen

 
Ingen bild

Mika

23 september 2010 12:21

Me like! Var rädda om varandra! Ni har ngt som inte alla får uppleva i livet.

Kraaam

 
Ingen bild

pepo

23 september 2010 18:18

åh vad underbart skrivet. jag känner likadant för min man. ^^ kramarkramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tiny - 28 augusti 2012 09:07

...ja snart september o hösten ska göra sin ingång.. Visserligen har vi inte haft en riktig sommar i Sverige i år - väldigt mkt regn osv.. Jag har bara haft den rena turen att få vara i värme och sol i två av de värsta regniga veckorna. Nämligen ut...

Av Tiny - 22 maj 2012 10:37


Tjohej!   Idag är jag en röd liten kräfta - bra sätt och visa för mina töser att man måste smörja in sig.. min äldre är lite envis med att inte göra det.. Men efter sett mig så JAAA mamma jag ska smörja in mig! ;)   Fin jag är va? Satt hemma h...

Av Tiny - 13 maj 2012 15:42

  Idag är man lite väl ur gängorna igen, satte igång att klippa gräsmattan.. Jag har ärligt talat bävat inför att klippa den.. ni som känner mig väl - vet att jag älskar att klippa gräsmattan, att ingen annan får klippa den. det är bara jag,... men i...

Av Tiny - 25 april 2012 15:31


Tjohej på er där ute i cybervärlden!!   Det var ett tag sen nu, just idag känner jag mig glad! Varit hemma hos en underbar kollega ute i Pålsboda och vandrat i skogen bland hennes hästar och söta Maja katten. Bjöds på både fika o lunch, enormt go...

Av Tiny - 19 januari 2012 16:58

  Jag har undrat många gånger under dessa månader jag varit hemma...   Vad ger det mig?   Det är visserligen bra att kunna ventilera så mkt som jag gjort...  som kan ge mig mina tankar en riktig ventilering när jag verkligen behöver det, ja...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards