Alla inlägg den 28 september 2011

Av Tiny - 28 september 2011 14:12

.. har jag ingen lust att blogga idag,, men gör det ändå.. behöver det... så skit i mina stavfel osv.. det är bara så det rä just nu..


 


Jag har haft en del bra dagar nu sen i måndags.. tabletterna har stabilerat mig, det märks nu mera..idag är det onsdag..

Jag har övervunnit några hinder som gett mig världens ångest tidigare..

Hoppas bara att det fortsätter!!!

Idag är det simskola med lilltösa,, ska följa med.. phuaa.. sitter här och stärker mig till max nu för att lyckas komma iväg..


Har även fått veta att min bästa kusin vitamin att även hon blirr utbränd, och sitter i precis samma situation! Funderar starkt på resa hem och stötta henne.. Likaså hon funderar på komma hit... Vi har alltid varit en stor trygghet för varandra och det känns verkligen att det skiljer 26 mil mellan oss två nu :-(


Ni som kontaktar mig och bestämmer träff, jag ber er ha överseende med att jag kan ställa in träffen samma dag, allt avgör jue hur jag mår just den dagen..


Ciao.. förresten så TACKAR jag för ALL STÖD!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards